دلنوشته - پای پیاده...
Fresh Start
Dear God, Grant me the serenity to accept the things I can't change, the courage to change the things I can and wisdom to know the difference
یک شنبه 18 آبان 1393برچسب:, :: 21:2 :: نويسنده : Kobra

دیشب تمــــام خیابانهای شهر را

کوچه به کوچه

با پای پیاده قدم زدم

جانی نبود برای راه رفتن

  اما رفتم

 قدم زدم ... قدم زدم

قدم زدم ...


نمک روی تاول پاهایم زده ام

تا یادم بماند چگونه بودم

تا یادم بماند چگونه ام

باید باشد ردی...نشانی...اثری...راهی...

مگر نه ؟

همیشه همین بوده

هر چه می روم دورمی شوم

دور و دورتر

 از من...

از تو...

از باورهایم...

 



kobra.seyedtajadini@gmail.com

نظرات شما عزیزان:

Mina Najafi
ساعت20:19---10 آذر 1393
فردا ودیروز باهم دست به یکی کردند:
دیروز مرا با خاطراتش مرا فریب داد.
فردا با وعده هایش مرا فریب داد.
وقتی چشم گشودم امروز هم گذشته بود.
پاسخ:مرسی


Khatereh
ساعت21:42---9 آذر 1393
دانشجویی به استادش گفت:

استاد اگر شما خدا را به من نشان بدهید عبادتش می کنم و تا وقتی خدا را نبینم ان را عبادت نمی کنم.

استاد به انتهای کلاس رفت و به ان دانشجو گفت : ایا مرا می بینی؟

دانشجو پاسخ داد : نه استاد ! وقتی پشت من به شما باشد مسلما شما را نمی بینم.

استاد کنار او رفت و نگاهی به او کرد و گفت : تا وقتی به خدا پشت کرده باشی او را نخواهی دید !
پاسخ:great


Khatereh
ساعت17:42---9 آذر 1393
I love all the stars in the sky, but they are
nothing compared to the ones in your eyes
پاسخ:Thanks indeed


sana.rahmaani
ساعت22:22---21 آبان 1393
خاک شد هر که در این خاک زیست
خاک چه داند در این خاک چیست
سرانجام باید در این خاک رفت
خوشا آنکه پاک آمد و پاک رفت
پاسخ:ممنون از بابت شعر زیبایتان


sali
ساعت19:18---20 آبان 1393
این چشم هایی که باز میکنی
با خط چشم رنگین میکنی.....
روز نیست به قلبم خنجر نزنی
روز نیست به جانم آتش نزنی
از برای شنیدن نشانی
یا گفتن کلامی،کلافه ام!!!
بنگر که منم را گم کردم در من تو
کی،کجا،چرا؟
نمیدانم!!!!

پاسخ:great


sali
ساعت19:17---20 آبان 1393
این چشم هایی که باز میکنی
با خط چشم رنگین میکنی.....
روز نیست به قلبم خنجر نزنی
روز نیست به جانم آتش نزنی
از برای شنیدن نشانی
یا گفتن کلامی،کلافه ام!!!
بنگر که منم را گم کردم در من تو
کی،کجا،چرا؟
نمیدانم!!!!


Farshad-jan
ساعت16:43---20 آبان 1393
خیلی عالی بود منوووووووووووون........

Mina Najafi
ساعت18:45---19 آبان 1393
شاید دوری بهانه ی خوبی برای بی خبری باشد اما بهانه ی خوبی برای فراموشی نیست...
پاسخ:مرسی


ali
ساعت21:35---18 آبان 1393
خیلی خوبه وصف حال امشب منه

ali
ساعت21:22---18 آبان 1393
سلام وصف حالمه خیلی قشنگه ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 232
بازدید کل : 11409
تعداد مطالب : 83
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1